Millans mirakler....

Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Millan - 25 juli 2009 12:20

Vi tog sovmorgon i morse, till tio!!! Sonen var trötter och Andreas lite tung i pannan efter en blöt kväll i parken, Laxfestival & Coroded. 

Elias och jag drog ner på stan efter en sen frukost för att kolla in det sista av Nipyran. Vi fikade på Café Petter, handlade lite i Gallerian och spanade lite i parken. 

Väl hemma igen så blev det middag och mina förberedleser inför kvällens fest påbörjades. En öl och in i duschen jag for. Andreas & Elias skjutsade ut mig till Elin i Galagök för att senare åka vidare till Irene i Kyrkdal. Party party och mycket tramsprat blev det hela kvällen. Medverkande i allt detta var då; Elin, Irene, Siv, Linda, Harriet (svärmora) & jag då givetvis.  Mycket glada skratt och annat tok hann vi med innan jag ville hem, och då kom precis Andeas & Elias efter att ha varit ute och fiskat med Tony och hans barn. 


Lagom kväll och något vi måste göra om igen snart!Tack alla goa vänner och alla jag känner!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards