Millans mirakler....

Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

SOMMARLOV

Av Millan - 16 juni 2011 08:16

Jaaa, veckan började med sol. En sol vi hoppas på att få se mycket utav denna sommar. Även om jag kommer att jobba större delen av sommaren , så hoppas jag att den kommer att skina & värma oss mest varje dag.


I måndags var jag så upp på skiktröntgen av mjukdelar i halsen. Lite otäckt med kontrastvätskan, men det gick bra. Läkarn ringde i tisdags & talade om att körteln var ca 5,2 x 2,2 x 2,1 cm, stor med andra ord. Han tyckte inte alls om hur den såg ut men lugnade mig med att den inte var canceroös. Tack för det! Imorgon, fredag, ska jag träffa kirurgen för bedömning av röntgen & läkarens utlåtande. Ta bort den säger jag, även om det innebär medicin resten av mitt liv, så vill jag inte ha en växande svulst på min hals.


bild lånad av 1177.se


Inte nog med det så blir junior sjuk bara några timmar efter sin skolavslutning i tisdags. Vi skulle ta en tur till Birsta men innan rondellen i stan så vill han att vi vänder då han fått ont i magen. Innan vi sen hinner fram till vår avtagsväg så kommer det upp i bilen...... kul   . Till saken hör att han sedan i lördags haft en hemsk slemhosta & till å från lite feber, så sommaren kunde startat bättre. Nu kör vi Mollipect & Cocilana för att bli kvitt hostan & hoppas att magen reder sig idag, frukosttestet pågår.


Idag ska gräset klippas, kanter trimmas & bönor bindas upp. Kvällen ska det zumba's & njutas av ett glas rosé efterpå. Är det sommar så är det!  


Ha det gott alla där ute så ses vi sommarens strålar!

---- ----

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Millan - 13 september 2011 20:02


Så roligt att jag blev utbald av Buzzador att buzza Vanish I paketet som kom så fick jag allt detta: Vanish Oxi Action Pulver Vanish Crystal White Pulver Vanish Extra Hygiene Pulver Vanish Oxi Action Gel Vanish Crystal White Gel Vanish För...

Av Millan - 22 augusti 2011 10:37

Flyplanets dag var det på Sollefteå/Krafors flygplats i lördags. Uppvisningar av alla de slag bjöds det på & det blev en kanondag ute på fältet. Fallskärmshoppningar, segelflygsbalett (uppvisning till klassisk musik), bandvagnsåkning, massa grönsaksf...

Av Millan - 19 augusti 2011 20:23

Då har man snart varit arbetslös i en vecka, en vecka som mest kännts som semester eftersom jag jobbat hela sommaren.En del har jag ändå fått gjort, sytt väska, lagat go'mat, gjort lite höstljus, haft nå möten & påbörjat en affärsplan. Ligger väl int...

Av Millan - 17 augusti 2011 09:11

Precis så känns det. Var tog alla lata soliga dagar vägen, dem som jag skulle nyttja till fullo med familjen? Vad hände med trädgården som nästan växt igen (överdriver lite) & blivit djungel?   Nu har jobbet tagit slut, tiden finns, solen har göm...

Av Millan - 27 juli 2011 21:37

Tänk så det kan bli ibland.?.?   Jaja, jag jobbar iallafall ett tag till på Skattkistan & stortrivs med det. Människor, nya saker, härlig persinal...jaaa, vad mer kan man önska?Hänt sen sist: Min systers svärmor, Ulla-Britt har avlidit av en hjär...

Ovido - Quiz & Flashcards