Millans mirakler....

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Millan - 21 januari 2010 00:00

Nya året bara rullar på, det varierar mellan kallt, hyggligt, strses, lungt, ljus, mörker & livet!


En del vänners nära har gått bort & sånt väcker alltid minnen. Mina minnen kring mamma & mormors bortgång. Man blir påmind om sin egen dödlighet oxå. LEV LiVET NU, imorgon kan det vara för sent   .


Blogga.... har haft en liten dipp på det då kameran & jag inte kommit överns om allt. Ska skärpa mig, det lovar jag.


Huset; vi ska snart ta tag i lilla toaletten. Köpt handfat + skåp nu i veckan. Kulören blir svart & grå, men om det blir kakel eller inte vet vi inte just nu. Planeringsstadie på den biten, likaså golvet!


Jobbet; full huggning, är som en urlakad disktrasa ibland när man kommer hem.


Fick ett låååångt brev av min älskade moster i veckan & då blir jag alltid ledsen. Hon har svår reumatisk & psoriasis och har troligen nu dessutom även dragit på sig cancer. Varför ska vi tjejer på mammas sida drabbas av denna j*****a sjukdom, kan inte någon vända trenden? Hon mår skit men klagar aldrig utan lever för sina barn. Inkluderar mig själv i den skaran   eftersom hon varit som min mamma senaste 12 åren. Älskar dig Kala....


Nog om det....som sagt Lev livet idag, imorgon kan det vara för sent!  


Ovido - Quiz & Flashcards