Millans mirakler....

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Millan - 30 juni 2010 00:00

Mina svärföräldrars vovve, Wilma, är dräktig & förväntas valpa på fredag. Hon som i vanliga fall sprätter runt & vallar in alla orkar nu knappt gå uppför trappan. Magen svajjar när svansen börjar vifta & man ser hur missnöjd hon är med tillvaron just nu. Wilma är en korsning av Border Collie & samojed, valppappan är samojed så det lär komma ut riktigt lurviga valpar. Alla längtar.... 


Elias & jag har hunnit med 2 vändor till Risön denna vecka & det var härligt. Sol, bad & lek. Fick lite färg på näsan & brände lite på axlar & bröstkorg.... amatör, jag vet! 


Jobben med våra projekt går framåt. Mitt stenparti / runda rabatt är nästan klart, ska bara gjuta 2 runda "fotsteg" & ev fylla på med lite mer kryddor. Nästa år lär det ju växa till sig rejält, hoppas jag, så det är anledningen till att det är glest just nu.... Lilltoan inväntar rörmokarn för byte av handfatsavlopp.

 


Thats al for today.... Joooo, jag har bakat bullar idag då det regnar ute!


Kram på er alla sommarvarma människor!

Ovido - Quiz & Flashcards