Millans mirakler....

Direktlänk till inlägg 26 juli 2009

Vanlig trött söndag

Av Millan - 26 juli 2009 11:53

Typisk söndag efter en rolig fest. Jag känner mig hängig i skalle och kropp. Tack & lov så erbjuder sig Andreas att ta med Elias ut till polare i Galagök där dem ska mecka bil... tjohoo för en sån pojkvän!     Framemot eftermiddagen så börjarjag dock må mycket bra och sätter igång och spacklar i hallen för att senare kunna måla och få fint. Pust...det vart tröttsamt.   Tack och lov så slapp jag att fixa maten då dem stannade ganska länge för att trixa bilen, men lika glad var jag för det!    Tidig kväll efter en film blev det dock, så att man orkar vara pigg imorgon (måndag).  Då har jag planer på att börja gräva mitt trädgårdsland, klart 2010.      God natt alla.....

 
 
Katarina & Penny

Katarina & Penny

29 juli 2009 12:55

Hej!
Vilken härlig blogg du har. Kul att läsa om något vardagligt. Fina färger! Titta gärna in hos mig om du gillar kater. Jag har en siamesflicka på 5.5 månader.

http://www.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Millan - 13 september 2011 20:02


Så roligt att jag blev utbald av Buzzador att buzza Vanish I paketet som kom så fick jag allt detta: Vanish Oxi Action Pulver Vanish Crystal White Pulver Vanish Extra Hygiene Pulver Vanish Oxi Action Gel Vanish Crystal White Gel Vanish För...

Av Millan - 22 augusti 2011 10:37

Flyplanets dag var det på Sollefteå/Krafors flygplats i lördags. Uppvisningar av alla de slag bjöds det på & det blev en kanondag ute på fältet. Fallskärmshoppningar, segelflygsbalett (uppvisning till klassisk musik), bandvagnsåkning, massa grönsaksf...

Av Millan - 19 augusti 2011 20:23

Då har man snart varit arbetslös i en vecka, en vecka som mest kännts som semester eftersom jag jobbat hela sommaren.En del har jag ändå fått gjort, sytt väska, lagat go'mat, gjort lite höstljus, haft nå möten & påbörjat en affärsplan. Ligger väl int...

Av Millan - 17 augusti 2011 09:11

Precis så känns det. Var tog alla lata soliga dagar vägen, dem som jag skulle nyttja till fullo med familjen? Vad hände med trädgården som nästan växt igen (överdriver lite) & blivit djungel?   Nu har jobbet tagit slut, tiden finns, solen har göm...

Av Millan - 27 juli 2011 21:37

Tänk så det kan bli ibland.?.?   Jaja, jag jobbar iallafall ett tag till på Skattkistan & stortrivs med det. Människor, nya saker, härlig persinal...jaaa, vad mer kan man önska?Hänt sen sist: Min systers svärmor, Ulla-Britt har avlidit av en hjär...

Ovido - Quiz & Flashcards