Millans mirakler....

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Millan - 16 september 2009 00:00

En helt vanlig onsdag är det.

 

 

Har jobbat stenhårt som vanligt och tokröjt på jobbet. Trotsar den enträgna ledvärken, se det släpper nog snart...inbillar jag mig själv. Inhandlade Voltaren så jag iallafall får sova gött.... Ja ja...jag vet, jag ska gå till doktorn och be om en remiss till reumatolog. Min filosofi är , att så länge jag inte fått diagons, är jag inte "sjuk". Frisk som en nötkärna, men har litt ont.  Obestämd



 

 

 

Annars så har vi fått vår gräsmatta på framsidan ren och fin igen efter det enorma trädet. Jag påtar på med småplock i huset och jag bara älskar det. Jag hoppas att jag kan få med "maken" på mina planer om att sätta igång med lilltoan nu i höst redan... får muta honom med något??


Grabben är just nu hos en polare så jag, ja, jag tog en lite stund vid datorn..var ju några dagar sen jag bloggade.


Tjena tjena mittbena... (Berts Bravader är just nu kvällsläsning.)

 



Ovido - Quiz & Flashcards