Millans mirakler....

Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Solen lyser & snart är det VÅR!

Av Millan - 4 mars 2010 00:00

För visst är Mars en tidig vårmånad då det SKA börja droppa från taken & man ska kunna börja planera för en varm & skön sommar!


Det har iallafall jag börjat göra.

I sommar blir det;

  • Nytt kök
  • Stenparti i trädgården  
  • Plattsättning vid grusgångarna
  • Bad & solning    
  • Slötid på gräsmattan
  • Tid med dem jag älskar!!   
  • Njuta med vänner vid grillen  

I tisdags så fick min syster en ny höft & det ska nu vara starten för en piggare & gladare syster. Hon mådde igår INTE alls så bra, det gör ont i kroppen & framförallt i benet som varit uppsågat & sårigt.

Längtar sååå mycket efter min familj i skåne så det gör ont! Målet är att jag ska kunna åka ner till grabbbarnas kalas i maj.


KRYA PÅ DIG ÄLSKADE SYSTER!

  


 
 
Sofia

Sofia

4 mars 2010 11:11

Åh vilka fina rosor du har som bakgrund.

Jag kikade in och läste att du ville att man skulle skriva en kommentar eller i alla fall hej, så här kommer det:

Hej!

Ha en fin Torsdag..

http://www.3barnsmamma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Millan - 13 september 2011 20:02


Så roligt att jag blev utbald av Buzzador att buzza Vanish I paketet som kom så fick jag allt detta: Vanish Oxi Action Pulver Vanish Crystal White Pulver Vanish Extra Hygiene Pulver Vanish Oxi Action Gel Vanish Crystal White Gel Vanish För...

Av Millan - 22 augusti 2011 10:37

Flyplanets dag var det på Sollefteå/Krafors flygplats i lördags. Uppvisningar av alla de slag bjöds det på & det blev en kanondag ute på fältet. Fallskärmshoppningar, segelflygsbalett (uppvisning till klassisk musik), bandvagnsåkning, massa grönsaksf...

Av Millan - 19 augusti 2011 20:23

Då har man snart varit arbetslös i en vecka, en vecka som mest kännts som semester eftersom jag jobbat hela sommaren.En del har jag ändå fått gjort, sytt väska, lagat go'mat, gjort lite höstljus, haft nå möten & påbörjat en affärsplan. Ligger väl int...

Av Millan - 17 augusti 2011 09:11

Precis så känns det. Var tog alla lata soliga dagar vägen, dem som jag skulle nyttja till fullo med familjen? Vad hände med trädgården som nästan växt igen (överdriver lite) & blivit djungel?   Nu har jobbet tagit slut, tiden finns, solen har göm...

Av Millan - 27 juli 2011 21:37

Tänk så det kan bli ibland.?.?   Jaja, jag jobbar iallafall ett tag till på Skattkistan & stortrivs med det. Människor, nya saker, härlig persinal...jaaa, vad mer kan man önska?Hänt sen sist: Min systers svärmor, Ulla-Britt har avlidit av en hjär...

Ovido - Quiz & Flashcards