Millans mirakler....

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Millan - 4 mars 2010 07:15

  


"Jag tävlar om en handgjord mössa från

Duvemo-design!

Tävla HÄR du också"



Det är enkelt och ALLA kan vara med!

Av Millan - 4 mars 2010 00:00

För visst är Mars en tidig vårmånad då det SKA börja droppa från taken & man ska kunna börja planera för en varm & skön sommar!


Det har iallafall jag börjat göra.

I sommar blir det;

  • Nytt kök
  • Stenparti i trädgården  
  • Plattsättning vid grusgångarna
  • Bad & solning    
  • Slötid på gräsmattan
  • Tid med dem jag älskar!!   
  • Njuta med vänner vid grillen  

I tisdags så fick min syster en ny höft & det ska nu vara starten för en piggare & gladare syster. Hon mådde igår INTE alls så bra, det gör ont i kroppen & framförallt i benet som varit uppsågat & sårigt.

Längtar sååå mycket efter min familj i skåne så det gör ont! Målet är att jag ska kunna åka ner till grabbbarnas kalas i maj.


KRYA PÅ DIG ÄLSKADE SYSTER!

  


Ovido - Quiz & Flashcards