Millans mirakler....

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Millan - 10 december 2010 23:35

Jay Smith hoppas jag kommer att gå långt!


----  ----

    

Av Millan - 10 december 2010 23:30

....medans Andreas e på personalfest & roar sig!

Själv har jag sett en bra Idolfinal där Jay sopade golvet med Minnah. Tror faktiskt att hon oxå kommer att slå igenom som artist.


Veckan annars. Praktiken är nu slut & det känns tråkigt, eftersom vi haft kul ihop, jag & alla på Skattkistan.

Ljuslyktan i smide packade vi upp i nmorse & dem är såååå snygga.

Fick en fin present (smideslyktan) & presentkort när jag slutade idag.


  Tack Niklas, Tessan, Anki & Kicki

Vi hann idag flytta om ALLT i julrummet för att skapa luft & ljus!

   

På måndag är det skola igen, det ska oxå bli kul, givetvis!


Praktiktiden har gett mig stor kunskap i hur det är att jobba & driva en butik, lärt mig mycket jag inte visste innan.


Elias har idag varit på sitt första disco, efter vilda diskussioner.... Då han först sade att det var åk  4-9, så sade jag stopp. Nej,d em i högstadiet är ngt för stora för att ha disco med er 10-åringar + att vi inte visste vilka vuxna som skulle vara där & sånt. Iallafall, lapp hittades & det var från åk 4-6 & då kunde vi börja prata om det. Nu fick han åka MEN gå med på att bli hämtad 21,00, Det var han med på!


I morgon så ska jag jobba på Hullsta, dax för opera igen, denna gång Don Carlos.


Passa på att att kolla in mina REA-ljus på Vackra Ljus... snart slut!


-----  -----

Ovido - Quiz & Flashcards