Millans mirakler....

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Millan - 12 december 2010 17:03

Innan jag kan pusta ut helt så är det skola i 6 dagar. Varav 2 av dem är studier från hemmadatorn, via länk. Skönt    Idag har jag varit duktig & fått iväg 2 av dem uppgifter vi skulle göra under praktiken. Varför lär man sig aldrig att göra saker i tid, eller iallafall påbörja! Ne ne... inte jag inte! Sista stund allt som oftast. Fungerar det med.


Kom ju på att jag glömde lite som hänt förra veckan, inga märkvärdiga saker men ändå.

Jag fick i brevlådan ett varuprov från NIVEA. En flaska Eye Make-up remover.

     Så nu ska jag testa den & jämföra med Clinique's som jag alltid tyckt vara så bäst & användt i flera år. Meddelar senare....


Köpt en julklapp till mig själv, en fin fruktskål som jag gått & tittat på i tre veckor, så nu slog jag till:


  Skål fr Skattkistan i Sollefteå, 129,-.

Del av serie med tekopp, teburk, tekanna & liten skål utan text.


Just nu så kokar det en gryta på spisen med goa grönsaker från Reko-Lådan. Årets sista låda kom i torsdags, så nu måste jag börja köpa grönt från affärn. Går ju det med iofs! Dem fick ett juleljus av mig som tack för den fina höstens alla lådor.


Har faktiskt hunnit städa lite idag oxå, i allt skrivande & matande. Dammsög av överallt & fick lite ordning i oredan.


Ha en mys-advent med glögg & pepparkakor

nu så ses vi nästa vecka!

KRAM

-----  -----

Ovido - Quiz & Flashcards