Millans mirakler....

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Millan - 13 februari 2010 00:00

...med ett tomt blad!


Veckan som gått; vanlig lunk på jobbet. Inga större nyheter alls. Mina leder har gjort sig påminda igen så v tumme har varit väldigt öm & mest ur funktion... ja ja, jag ska gå till doktorn.

Vi har provat Prolaktos junior till Elias för att få bukt på illamående, magknip & uppkastningar. Det verkar faktiskt fungera, ingen skulle vara gladare än jag. Det är jobbigt att hålla reda på allt med laktos i & köpa dyra mjölk, youghurt & annat. Håller tummarna för att det ska bli bättre nu!


Det har kommit en aningens mer snö, så nu har vi ca 75 cm.

Andreas skottade garagetaket förra helgen & kasade av vid ett tillfälle, såg jätteskoj ut & han klarade sig oskadd!

 


Vi låg & drog oss så länge det gick i morse, men solens strålar drog upp oss 8,30. Det var iofs kallt, -18 grader, men på bara en timme steg det till -10. Dagen började ta form. Måste på stan för att gå på Apoteket. Hämta ljusstake hos Camilla. Apoteket hade inte fått hem Elias laktostabletter & Camilla var inte hemma   


Elias fick leka en kort stund med polare, sen blev det lunch & vidare på party med den andra tredjeklassen. Poolparty med efterföljande disco. Jättespännande!

    



När då Elias var på badhuset & jag ätit middag med Andreas så vart jag sen helt själv. Lillebror kom & dem åkte till Sundvall för att lyssna på Thåström (kul & jag är avis).

Jag satte då igång med att baka matbröd... mmmm. Nu var det ju väldigt läääänge sen jag bakade bröd, men jag har ett bra recept.

     


Kan lova er att det vart gott, grovt, dinkel & utan mjölk! Nu blir det the & nybakat bröd till kvällsfika.


När solens strålar värmer   så är det inte långt till vår & sommar!

Ovido - Quiz & Flashcards