Millans mirakler....

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Millan - 20 augusti 2010 00:00

Sorry för det!


Vad har så hänt sen sist. Inte såååå värst mycket egentligen. Alla dagar känns så lika när man inte har ett jobb att gå till + att min önskan att få plugga kanske nu går i stöpet pga CSN. Dem tycker att jag är färdigutbildad & inte ska ha något bidrag för att plugga mer.

Jag kan få åt mig 40 extra veckor eftersom jag är en 40+'are, men då ska dem ha en bra motivering.... trist!


Efter ett samtal med TRR så fick jag lite peppning att svara CSN & förklara varför dem ska satsa bidrag på mig & min utbildning. Nu återstår det ytterligare väntan.


I bilder:


Hälsat på i Forsed & valparna som blivit så stora & fina nu.



 

Full fart hela dagen:

 


Kvartersfest med Orrvägen:

   

Lars & Åsa har det gott, Thomas spelar & sjunger för alla



Jag har ju Vunnit ett kuddfodral från Broarne, Tack för att ni valde min blogg! Skulle ju inte kunna passa mycket bätre någonannanstans än på lådan i vår hall!

 


Fotbollsträningen rullar på:

 


Tillagat en underbar höstpippigryta:


 


Just nu så förbereder jag inför den stundande kräftfesten imorgon. Då får vi vänner från H-sand & Bollsta på besök. Ska bli kul att träffas, äta & prata.


Ha det nu så bra alla mina bloggande & obloggande vänner.

Njut av dem stunder som ges & passa på att vara ute så mycket det går.

Snart är det höst & kallt!

  

Ovido - Quiz & Flashcards