Millans mirakler....

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Millan - 25 augusti 2010 00:00



Onsdag & det är vad en del kallar "lill-lördag" & det känns det lite som.

I tre dagar har jag nu tagit mig till K-fors för att påbörja mina studier, vilken för övrigt verkar vara kanonbra. Liten klass med elever från många hörn av världen & spridda åldrar. Kul

  


Upprop, boktilldelning, presentation, fotografering & genomgångar. Det märks att man inte är van vid att sitta still & få rå sin egen tid. Hur som haver så har dagarna gått snabbt (har inte varit så långa heller) & all information varit bra. Kommer att få sammåka med Anna från Forsmo, trevligt

  


Annars då, vad har hänt här sen sist??


Andreas har varit på begravning i Bollsta. En ung kpmpis gick bort utan anledning alldeles för tidigt. Det är så himla trist när sånt händer. nu tycks det dock planeras en fest till hans minne. En glad fest med mycket skratt & histrorier!    





Jo, jag har börjat pyssla igen. Iofs så har jag väl aldrig slutat helt, har haft mina armband, men inte nå mycket. Underbart att få vara kreativ & skapa igen. Lägger ut lite här:

    


Ljus har jag börjat dekorera & göra fina!

Känns jättekul att sitta en stund på kvällen,fundera ut hur, färger & smycka.... resultatet tycker iallafall jag blir superfint!

Fram emot mörkhösten så ska jag även börja sy igen, om min maskin vill som jag    vilket jag håller tummarna för.


  


   Party i trädgården!   

Barnen äter korv & pommes!


 

Vuxna äter kräfter, paj, sallad & skålar!


 Kräftfest har vi oxå hunnit med att ha här hemma i trädgården. Partytält, ljus & mys stog på agendan & vi fyllde på med kräftor, sång & skål! Vi invigde vår nya eldkorg...mys!


Nu ska jag lägga omkull mig på soffan, tända ljus & dricka ett glas rosé... det är ju ändå lill'lördag!


Ha det gott folk....  

Ovido - Quiz & Flashcards