Millans mirakler....

Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

Usch så kass jag varit på att blogga!

Av Millan - 4 februari 2010 00:00

F'låt alla ni få som läser om oss ibland. Jag har haft bloggtorka & ont om tid.


Nu tog jag mig tid då jag ändå är hemma med sonen (VAB) som kräkits en del.


Vad har så hänt? Tjaaaa... det har varit jättekallt en sväng igen, ner till -30.

Snön har vräkt ner i omgångar så att nu börjar vi närma oss 1 meter & snöslungan har defenitivt varit guld värd...bra köp!

  

Vi har firat Linda som fyllde 30. Buskalas som hon inget visste om & nog gärna viljat veta lite om INNAN. Vi styrde ut henne i en jätteläcker dress, hatt, boa & päls. Sen fick hon köpa korv m bröd på OKQ8 i Bollsta för öppnade kondomer. Vidare drog vi till Kalles med "hela" släkten för att äta gott & sen fortsätta partyt i Väja!


 


Jag har varit på party med brudarna, 30+ på Valvet. Gu' en sån kanonkväll! Sminkning, hårfixning, fniss, tjatter & vino!!!! Alltid roligt när vi träffas & har kul. Repris önskas i mars!


Idag så är man då hemma med sonen & jag får iallafall lite fixat. Tvätt & snöskottning!


Ringde även på Barnmottagningen för att försöka få lite hjäjp med Elias mage, men si det gick inte alls det. Magsjuka går just nu så att OM han fortfarande har besvär (ihållande besvär) efter 2 veckor så ska jag ringa vårdcentralen. Tack å bock, nottttt! Jag har inte högt förtroende för vår VC, tyvär    


Vi har iallafall på läkarens inrådan nu tagit bort laktos helt & hållet för att se om magen mår bättre.


Det är bättre att du ställer stora krav på dig själv
än på andra, även om motsatsen är behagligare.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Millan - 13 september 2011 20:02


Så roligt att jag blev utbald av Buzzador att buzza Vanish I paketet som kom så fick jag allt detta: Vanish Oxi Action Pulver Vanish Crystal White Pulver Vanish Extra Hygiene Pulver Vanish Oxi Action Gel Vanish Crystal White Gel Vanish För...

Av Millan - 22 augusti 2011 10:37

Flyplanets dag var det på Sollefteå/Krafors flygplats i lördags. Uppvisningar av alla de slag bjöds det på & det blev en kanondag ute på fältet. Fallskärmshoppningar, segelflygsbalett (uppvisning till klassisk musik), bandvagnsåkning, massa grönsaksf...

Av Millan - 19 augusti 2011 20:23

Då har man snart varit arbetslös i en vecka, en vecka som mest kännts som semester eftersom jag jobbat hela sommaren.En del har jag ändå fått gjort, sytt väska, lagat go'mat, gjort lite höstljus, haft nå möten & påbörjat en affärsplan. Ligger väl int...

Av Millan - 17 augusti 2011 09:11

Precis så känns det. Var tog alla lata soliga dagar vägen, dem som jag skulle nyttja till fullo med familjen? Vad hände med trädgården som nästan växt igen (överdriver lite) & blivit djungel?   Nu har jobbet tagit slut, tiden finns, solen har göm...

Av Millan - 27 juli 2011 21:37

Tänk så det kan bli ibland.?.?   Jaja, jag jobbar iallafall ett tag till på Skattkistan & stortrivs med det. Människor, nya saker, härlig persinal...jaaa, vad mer kan man önska?Hänt sen sist: Min systers svärmor, Ulla-Britt har avlidit av en hjär...

Ovido - Quiz & Flashcards