Millans mirakler....

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Kolla lite intresse?

Av Millan - 26 augusti 2010 19:49

Nu är hösten här & vad är väl mysigare än att krypa upp i soffan, tända lite ljus & dricka en god kopp the!


Tänkte passa på att kolla om det finns intresse hos er för lite ljusköp?


 


Högt dekorerat blockljus (14 cm), brinner ner i "papperet" som limmats med flammsäkert lim.

Dock så ska aldrig brinnande ljus lämnas utan uppsikt.


 

Detaljbild på ovan ljus!


Alla ljus är dekorerade med jutesnöre, najtråd el organzaband, hängen av metall, plast, trä & pärlor.


     SÅLDA


Låga blockljus (7 cm) 50,-/st

Höga blockljus (14 cm) 95,-/st


Om ni blir sugna på ett ljus, eller vill veta mer, hör av er!


 

SÅLT

 
 
Annica

Annica

26 augusti 2010 20:28

Jättefina! Gör du dom själv?

http://www.pillabrita.bloggplatsen.se

Millan

26 augusti 2010 20:32

Ja, det gör jag Annica! Lite höstmörkerpyssel... Du har dina fina kort & jag mina ljus!

 
sophie kindgren

sophie kindgren

27 augusti 2010 14:07

hej=) ja jag köpte tyget på maxi-corner eller vad det heter, där uppe vid kläd-dax. Bra idé med kuddarna, ska nog försöka mej på ett par sånna med. =)

http://sophiekindgren.bloggplatsen.se

Millan

27 augusti 2010 14:34

Tack Sophie..... ha det gott

 
Ingen bild

rosie

31 augusti 2010 20:43

Ljusen är helt fantastiska det blit ett bra sken och det är oxå väldigt dekorativt

Kram SYS

 
Ingen bild

Sara

5 september 2010 16:55

Så vackra dem är, ljusen. Kan man beställa av dig?

///Sara

Millan

5 september 2010 17:59

Det går bra... tala bara om vila ljus du önskar så kan jag skicka el du hämta dem. Maila till camilla.holmberg@live.se

Kul att du gilla dem!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Millan - 13 september 2011 20:02


Så roligt att jag blev utbald av Buzzador att buzza Vanish I paketet som kom så fick jag allt detta: Vanish Oxi Action Pulver Vanish Crystal White Pulver Vanish Extra Hygiene Pulver Vanish Oxi Action Gel Vanish Crystal White Gel Vanish För...

Av Millan - 22 augusti 2011 10:37

Flyplanets dag var det på Sollefteå/Krafors flygplats i lördags. Uppvisningar av alla de slag bjöds det på & det blev en kanondag ute på fältet. Fallskärmshoppningar, segelflygsbalett (uppvisning till klassisk musik), bandvagnsåkning, massa grönsaksf...

Av Millan - 19 augusti 2011 20:23

Då har man snart varit arbetslös i en vecka, en vecka som mest kännts som semester eftersom jag jobbat hela sommaren.En del har jag ändå fått gjort, sytt väska, lagat go'mat, gjort lite höstljus, haft nå möten & påbörjat en affärsplan. Ligger väl int...

Av Millan - 17 augusti 2011 09:11

Precis så känns det. Var tog alla lata soliga dagar vägen, dem som jag skulle nyttja till fullo med familjen? Vad hände med trädgården som nästan växt igen (överdriver lite) & blivit djungel?   Nu har jobbet tagit slut, tiden finns, solen har göm...

Av Millan - 27 juli 2011 21:37

Tänk så det kan bli ibland.?.?   Jaja, jag jobbar iallafall ett tag till på Skattkistan & stortrivs med det. Människor, nya saker, härlig persinal...jaaa, vad mer kan man önska?Hänt sen sist: Min systers svärmor, Ulla-Britt har avlidit av en hjär...

Ovido - Quiz & Flashcards