Millans mirakler....

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Millan - 1 november 2010 16:28

Det är snart jul....eller ja, snart kan man iallafall ta fram alla tomtar & annat pynt. jag formligen älskar dem 4 veckor som vi pyntar med rött. Planera julklappar, slå in paket, värma en kopp glögg & bara bry sig om alla man älskar.


Tror jag börjar redan idag!

__________ __________


En del av julklapparna är redan klara. Tack & lov så har vi fortfarande en del "barn" i släkten & då får man ju passa på att handla. Vi har nämnligen i många år sagt, "Vi köper bara till barnen denna jul" Jo, det säger vi ju..... men ingen har lyckats hålla sig till det. I år så ska jag iallafall försöka att ge bort så genuina julklappar som möjligt. Ambitionen är att alla ska få ett rim till sin klapp som extra krydda & jest.


Julen 2010 ska vilket som, firas i Skåne hos min familj. Håller tummarna för att vi får några fler dagar ledigt än dem röda dagarna, som i år lyser med sin frånvaro. Andreas ska se om han kan få ledigt någon extra dag. Själv har jag juluppehåll från skolan tom den 10 januari.


____ ____

Ovido - Quiz & Flashcards