Millans mirakler....

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Millan - 14 november 2010 00:00

Ibland så hinner jag bara inte med. Det har gått en hel vecka igen, 7 dagar har paserat & det känns som om jag har missat någon av dem?


Analyserar & upptäcker i allafall att jag har gjort saker alla dagar;

* måndag då var jag på skolan & fick reda på dataresultatet, prov = MVG

* tisdag så hade vi lektion hemmifrån & Elias & jag fixade ett vinterbusskort till honom & han fick åka buss ensam till skolan. Stolt kille som givetvis fixade det. Han får åka buss om det blir riktigt kalla dagar i vinter

* onsdag var det återigen dax för prov. Denna gång i bokföring. Resultat = MVG

Elias hade på kvällen handbollsträning & vi fick reda på att det är dax för en minicup den 20 november i H-sand. Skoj   

* torsdag var det lektioner hemma igen & jag fixade med tvätt & lite andra bestyr. Vi skulle ju på kalas på lördag, ett rosa kalas. På kvällen jobbade jag på Hullsta gård, servering på kommunens fest med underhållning av Stand-up'paren Ann Westin. Sa**n va rolig hon var!

 

* fredag var en dag för självstudier...puh. Plugg inför prov på onsdag....

* lördag var fullsmäckad med saker. Bolaget, flytta motorcyklar, fika med Linda, lasta soptunna, iordningställande inför fest & sist FESTEN. 2 x 30 år då tvillingarna Hansson fyllde år.

    

Antolina & Emma

Teamat var som sagt rosa & det var roligt med lite färg.

   


Jag hade fixat presenter, vinflaskor & ljus paketerade i tygpåsar
a la' Shabby chic.

    

På nattakröken vid halv två så vandrade vi hemmåt. En frisk promenad i vinternatten. Idag så har vi inte gjort många knop. Jag har ringt till pappa, det är ju ändå Fars Dag.

Middag vart två gourmet-pizzor från Önstabaren... haha    Ibland orkar man bara inte.


Nu ska vi snart kolla på Beck, lägga oss i soffan & sen ladda om för en ny vecka. Jobb, skola, ljus & prov...för att avsluta med en cup till helgen...

Jag ska först nu fixa med lite ljusbeställningar & trycka på knappen som startar diskmaskinen... bästa knappen!


Ha det gott alla goa Pappor & kom ihåg att tala om för era barn att ni älskar dem. Vi behöver höra det ibland, liten som stor!

------  ------

Ovido - Quiz & Flashcards