Millans mirakler....

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Millan - 3 juli 2010 00:00

En sån underbar dag vi haft.... Sov länge idag, då föregående dygn var lite påfrestande.


Vi softade hela förmiddagen, jag gjorde klart min runda rabatt, Andreas fixade med Audin & Elias lekte med kompisar.


På eftermiddan så for vi ner på Risön för att svalka av oss en aning & det var underbart skönt. Sedan for vi hemöver, startade grillen, åt middag för att seare åka till Forsed. Vi sjösatte båten för att ta en premiärtur. Vi ville fiska!


 

Brottning i poolen.


Elias gör ett rumphopp?????


Andreas njuter av stunden


Elias filosoferar i solnedgången ute på sjön 


Elias fick 4 abborrar & en mört. Jag fick en abborre & Andreas ingeting, han skötte motor & var spötekniker....


Vi hann givetvis med att mysa med valparna, väga dem & fika.


Hoppas nu att söndagen oxå visar sig bli en solig & varm dag, go natt alla underbara NI där ute!


    

Av Millan - 3 juli 2010 00:00

...för i år! helt klart så kommer jag att vilja fylla i eller ta bort en del plantor till nästa år då den fått växa till sig, men just nu är den klar.


Slutklämmen vart mina betongplattor som jag gjöt i runda plastbyttor.

Köpte 2 prydnadsgräs på Rea'n på Bodens som fick bli det sista i växtväg.


Just nu känner jag mig nöjd & vill gärna ha åsikter om vad NI tycker & skulle gjort annorlunda?


 

Bild 1


Bild 2

 

   Bild 3

 

  Bild 4

 

Bild 5 Detaljfoto på en taklök med betongplatta i bakgrunden.


Känner mig så nöjd, även om det nu blir ändringar till nästa år.


Som sagt, tacksam för vad DU tycker!

  

Ovido - Quiz & Flashcards