Millans mirakler....

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Millan - 28 juli 2010 00:15

---att sedan den sista maj så har vi inte haft ett fast jobb.


Andreas har haft "turen" att få jobba hos sin "farbror" med lite av varje under juni/juli, men jag, har inte bidragit med mer än att ha mat klart & huset städat. Hoppas att jag får jobba en del på Hullsta i höst så man får ge tillbaka.


Imorse så fick jag iallafall frukost på sängen då A inte skulle jobba idag. Såååå himla mysigt var det. Lite smulor här å där på lakanet gör inget.

 

När frukosten var klar så ville vi komma igång med att få klar lilltoan. Iväg på Fresks för att köpa list, spik & nå mera. Vidare till Åhmans för tapeten. Golvlister på plats till 4/5-delar. Tak så gott som check (lister saknas)... & takspottar sitter där dem ska!

Vi fick ju oxå hämta rullen med tapet idag---av vilken vi behövde, 1 m & 33 cm......378 kr!!! usch vad surt men nu är allt som det ska, snyggt, rent & på plats!


Andreas, jag älskar dig mest, inte bara för frukosten utan även för middan då jag har haft sååå in i helv***s ont i nacken idag!

  

Ovido - Quiz & Flashcards