Millans mirakler....

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Millan - 3 september 2010 00:00

.. & den har varit fylld med en hel del kul saker & onödiga!


Elias vart i fredags bestulen på sin nya telefon, på skolan. Han hade den kvar i byxfickan under en gympalektion. Snacka om ledsen kille. Gick inte att trösta riktigt.    Tur att man har några gamla mobiler liggandes, men ändå.... barn som stjäler av sina kamrater. Fy 17....


I lördags (den 28/8) så var jag först på Bakluckeloppis & sålde lite skrot. senare vart det kräftkalas i Myre. Ett pack på ca 25 personer träffades, åt, drack, sjöng & myste björn under en helkväll. Vädret var fint & älven bjöd ut sig i sin finaste skrud. Natten blev lååång men OJ så kul vi hade det!

   

 Värdinnorna; Emma & Malin.    Maten var underbart god


   

Dansen tog sig många utrryck.   Så även gästernas kommunikation.


     

  Mys när mörkret föll.   Mjölk & kask till kaffet.    Besök av en skjuten björn.

 


Söndagen var seg, vi hämtade junior & tog det ganska lungt hela dagen.


Sen var det dax för skola igen, både jag & Elias har haft en hektisk vecka. Läxor, plugg & tider att passa.

I onsdags var det dax för arbetsförmedlingen. Inskrivning & sedan möte med dem idag. Gick bra, talade om att jag inväntar besked från CSN. Innan dess så kan eller behöver jag inte göra så mycket.

På AF så träffade jag några forna arbetskamrater, dem var på någon kurs om att ta reda på vad man vill.... luddigt!?  


Nu ska jag ta ett glas rött, peta i mig gotta & sen kasta omkull mig i soffan!


Ha en absolut underbar helg i det som ser ut

att bli en   -ig helg!!

 


Ovido - Quiz & Flashcards