Millans mirakler....

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Millan - 26 september 2010 00:00

Lusten att blogga har inte infunnit sig den gångna veckan. All energi har lagts på att bråka & skicka papper till CSN. tur att jag har en bra handläggare på arbetsförmedlingen som lovat hjälpa mig att reda ut allt. CSN gav mig först rätt, sen stoppades mina utbetalningar & nu verkar dem inte vilja förklara sig.....BYRÅKRATI!


Skolan har rullat på, vi har räknat, funderat & varit på mässa denna vecka. Företagsmässa i Kramfors med föreläsning av PRV. Intressant helt klart! Vi hann även med en sk kvinnlig mässdag på företagenshus, inte det bästa arrangemang vill jag lova!    Trångt & för mycket marknad över allt.


I fredags så var vi iallafall ner till grannarna som bjudit in till middag. Riktigt trevligt vill jag lova, men deras vinglas var för stora. rejält på lyse när jag kom hem, men nöjd ändå! Tack Lögdbergs!


Idag, söndag, så har junior för första gången varit & provat handboll.Tror bestämt att han gillade det.... kör igång på riktig nästa söndag!    

Söndagsmiddag blev en mustig höstbytta med ris. Att laga mat på riktiga råvaror slår ju alla frysat grönsaker i världen. Färger 6 doft blir ju helt annat!


Nu ska jag plugga & ladda inför en ny vecka.

Håll en tumme för mig att CSN inte bråkar mera. Orkar inte!


    


Ovido - Quiz & Flashcards