Millans mirakler....

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Millan - 17 oktober 2010 11:03

På Facebook så har denna fina text florerat:

Stora ( . )( . ) eller små (.)(.) Låt oss rädda alla!!!
Oktober är bröstcancerns månad.
Sätt detta på din status och visa att du bryr dig ♥

 

Underbart att se alla engagera sig, mot denna grymma sjukdom (cancer). Många är vi som har någon i vår omgivning, familj eller vän. Cancern bryr sig inte alls om vem den attackerar, den går bara till attack. Ung eller gammal, cancern frågar inte om lov.


Själv så förlorade jag min mamma för 12 år sedan (endast 55 år ung) & nu har min underbaraste moster en kamp mot tiden framför sig.


Flera av mina vänner har familjemedlemmar som senare tiden haft det tufft, en del har sparkat cancern på smalbenet & klarat sig utan men. Andra kämpar fortfarande & några få ser till att leva livet den tid dem har kvar.


Jag säger bara till alla som slåss mot denna "kräfta", SLÅ HÅRT & ge aldrig upp! Själv ska jag på cellprov till veckan & det är alltid lika obehagligt innan man får svaret. 2 ggr har det varit förändringar.


  

Ovido - Quiz & Flashcards