Millans mirakler....

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Millan - 2 april 2010 14:19

....jag glömde ju!

  

Carina, Camilla & jag var ju på en mysafton i Tjäll. Trubadur, massage & fika i lantlig miljö & mysbutik! Butik LillaSyster är helt underbart ställe, mysig personal & miljö! Jättetips till alla i området!

Fyndade!

  En ram som ska fyllas med oss tre i liknande ålder!

  


Av Millan - 2 april 2010 00:00

I år tycker jag att påsken kom helt på tok för tidigt. Första april & vi har skärtorsdag?  Resten av våren kommer ju att kännas lång & oändlig.


Iallafall! Vad har hänt sen sist?

Jo, vi har firat en kär vän med ett överaskningskalas. Han fyllde 30 & trodde att alla hade glömt bort honom & inte alls ville vara med & fira, men se så fel han hade! Så i lördags så fick han sitt kalas, Daniel Nordlund!

 


på söndag så hade Elias en klassträff uppe i Jan Gullik med pulkor, korv & varm choklad. Jättemysigt & en del barn med föräldrar från klass 3a + b träffades.



Arbetsveckan vart kort denna vecka & det var sååå skönt. Tog ledigt skärtorsdag för egen stund hos frissan. Elias & jag åkte till Birsta för att leka på Drakborgen, shoppa & spana in lite köksprylar. Det blev en låååång, skojig dag med bus & kul.


Väl hemma igen så åt vi en snabb middag & åkte sedan ner till CityLife för att fira min kusins sambo, Jea som fyllde 40 år. Mycket firande den sista veckan, men sååå roligt!


Nu skiner så solen, sonen sitter ute på bron & täljer sitt första spjut för i år & jag har beställt ett köksbord. Det kommer att passa så bra i vårat NYA kök, längtar tills vi sätter igång!

Bild lånad fr. Ellos


Resten av påsken ska ägnas åt att bara ta det lugnt & mysa. Vi ska riva lite i lilla toaletten för att sedan kunna få upp tapet, kakel & nytt handfat.

Hinna hälsa på i Forsed en dag oxå...


Kram till alla ni trogna som läser mina inlägg, med långa mellanrum dock.... Hoppas att min syster nu tar tag i sitt Bloggande då jag vill läsa om hennes köksplaner, höft & liv...kom igen sys!!!


Glad Påsk & ta det lugnt nu i helgen!!

Ovido - Quiz & Flashcards