Millans mirakler....

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Millan - 7 januari 2011 10:10

 

bild lånad fr. (Buzzador) Cliniderm

Idag har jag påbörjat min buzzning av den nya Buzzador-kampanjen från Cliniderm. Att vara Buzzador innebär att man får ta del av & prova, (oftast) nya produkter på marknaden & sedan sprida kunskap & tycke om produkterna till sin omgivning. Riktigt skoj faktiskt.

Cliniderms
exklusiva produkter hittar du på apoteken runt om i landet. Produkterna är framtagna för vår nordiska livsstil & vårat klimat. Tillsammans hoppas dem att produkterna ger dig optimal effekt.

Nu ska jag testa produkterna fram tom den 20 januari & därefter lämna min utvärdering till Buzzador. Det roliga i just den här buzzningen är att jag får lotta ut 4 set av Clinidermprodukter till er, mina bloggläsare!

Det enda ni behöver göra är att maila mig på camilla.holmberg@live.se med svar på följande frågor:
1. Vilken är kroppens största organ?
2. Hur många olika rengöringsprodukter har Cliniderm att välja på?
3. Hur kallt hade jag det den 8 januari 2010?

Skriv "Cliniderm" i ämnesraden på mailet & lägg samtidigt en kommentar i bloggen om att ett mail skickats.

Utlottningen sker den 25 januari bland er som svarat rätt.



Vill du redan nu veta mer om
Cliniderms produkter kan
du klicka dig vidare till deras hemsida.

Ovido - Quiz & Flashcards