Millans mirakler....

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Millan - 9 januari 2011 19:48

Nu har jag i fyra dagar användt Cliniderms rengöringsmjölk, morgon & kväll. Den känns fräsch, luktar gott & jag känner mig riktigt ren efteråt. På kvällen har jag smort in mig med Cliniderm Age Delay Serum, även den känns bra. Luktar inget speciellt, då den är utan parfym.  Rengöringsmjölken har fungerat bra även då jag vill få bort ögonmake-up'en efter en hel dag. Mascaran får hjälp av en eye-makeup remover fr Nivea.   Rutinen på¨morgonen har varit tvätt med rengöringsmjölken, Cliniderm Ultra Soft Cleansing Milk, efter det har jag tagit  Cliniderm Active Protection Day Cream som jag upplever som en mirakelkräm. Tidigare, eller många av dem krämer jag användt innan, upplever jag som om dem "försvinner" under dagen så huden känns riktigt skitig på eftermiddagen. Med Cliniderm Active Protection Day Cream känner jag mig fräsch hela dan. 


Buzzar nu vidare med mina Cliniderm-prylar & påminner er om min tävling!

 


-----  -----

Av Millan - 9 januari 2011 11:06

Nu får det vara nog med snö. Det har nu snöat i mer än ett dygn non stop.

Igår kom det säkert 20 cm som vi skottade bort innan vi åkte på party till vänner i Härnösand. I H-sand hade dem ännu mera snö än vi & det fortsatte snöa hela kvällen.

Partyt: det var en trevlig sammankomst av 23 personer, varav 12 var barn, resternade större barnsliga vuxna. Vi åt goda tacos, pratade ikapp oss & skrattade en hel del. Tack familjen Andersson   

 


Idag så ska vi göra klart det sista i sovrummet innan vi tar tag i den snö som sagt har fallit igen. Ljuger inte om det sen igår eftermiddag har kommit 20-25 cm tung snö då vi har nollgradigt ute. Först golvet, sen snön!


Imorgon så är det skola igen, tillbaka till en vardag med rutiner för både mig & junior. Ser fram emot att träffa  mina klasskamrater & lärarna igen. Vi ska nu påbörja en del nya avsnitt på kursen & det blir kul.


Alla ni där ute, ta det lungt denna söndag & kom ihåg
att det du ger får du tusenfallt igen.

-------  -------

Ovido - Quiz & Flashcards