Millans mirakler....

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Millan - 19 januari 2011 21:58

Oooooohhhh vad jag gillar vår råsaftcentrifug, den pressar allt till goda juicer    (Ellos, 399,-)


Årets takskottning har blivit gjord, jag hjälpte till litegranna. Roligast var ju att "trilla" ner i ca 110 cm snö

 


Sovrummet har fått gardiner, så nu är allt snart klart

   


Idag hade jag sällskap av en vacker fullmåne på väg hem från skolan



 

Nu ska jag plugga vidare med en presentation som ska
redovisas på måndag
Vision om vad jag gör 2021?

------  ------




Av Millan - 19 januari 2011 08:00

Som jag talat om tidiagre så är ju jag en Buzzare som lite nu & då får tillfälle att prova, utvärdera & dela med mig av varor som olika föeratg vill ha marknadsundersökta. Allt detta sker via Buzzador & jag tycker att det är rackarns kul. Följ länken ovan så kan även du bli en Buzzare.


Iallafall så pågår just nu en buzzning om Cliniderm, en serie hudvård som Apoteket saluför. Jag fick hem en rengöring, en dagkräm & ett serum som ska hjälpa huden.

 

* rengöringsmjölken är jag helt såld på. luktar gott, rengör riktigt bra, dryg & får inte huden att kännas torr efteråt. Denna kommer jag helt klart att fortsätta med.Några av mina vänner har testat den oxå & säger samma sak. kanonbra rengöring!

* dagkrämen är även den bra, doftar gott, lätt att smörja in & få jämn, dryg & jag känner mig "ren" i ansiktet hela dagen. Fungerar bra under fondation & puder.

* anti age serumet ska användas under dag eller nattkräm & det tycker jag känns kletigt. Jag provade ngn gång men slutade. Nu använder jag istället serumet som nattkräm, endast. Det känns jättebra & det e nästan så man känner sig fräsch i ansiktet när man vaknar.

 


Den 25 januari så är det dax för utlotningen av dem
4 testpaketen som jag fick i uppdrag att dela ut.
Många är ni som mailat både rätt å fel svar.
Håller tummarna för er alla.

----------

  

Ovido - Quiz & Flashcards