Millans mirakler....

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Millan - 14 januari 2011 09:08

Det var riktigt skoj att dra igång med pluggandet igen efter ett närmare 3 veckor långt uppehåll. Kul att träffa klasskanraterna & lärarna. Ooooh, vi har fått 2 nya lärare denna termin, Olle & Mattias. Vi kommer under denna termin att ha 4 veckor praktik & ha enormt många redovisningar, prov & presentationer av arbeten.... Kul!  Just nu har jag funderingar över praktik, skulle vilja ha 4 veckor på en redovisningsbyrå eller liknande. Har ni något tips? så lämna en kommentar.... Jag vill lära mig mycket mer om bokföring, fakturering & liknande.


Mer då... Jo, junior har åkt på värsta hostan. Den är som hemskast på natten så både han & jag har haft svårt med sömnen. I onsdags fick han stanna hemma eftersom han inte sovit så många timmar. Igår så var vi upp på vårdcentralen & fick Cocilana & Molipect. I natt så sov han gott kan jag lovva, hihi... Cocilana är bäst!


Vi har införskaffat oss en råsaftcentrifug oxå. Vilken grej, slukar allt & gör om det till en god fräsch fruktdrink.

 

Ellos, 399.-

Igår körde jag ner 2 äpplen, passionsfrukt, 2 morötter & lite upptinade rabarber sen i somras. Ut kom en orange juice som smakade underbart. En annan favorit är morötter, kiwi, en bit ingefära & en skalad apelsin. Mmmmmm, så gott, nyttigt & fräscht!


Pst!! Reflektion efter gårdagens Zumba, ajajajjjjj... träningsvärken kommer sakta smygande & det är skööönt! Det var så himla skoj att få röra sig igen, soffpotatisen is no more!


-----  -----

Ovido - Quiz & Flashcards