Millans mirakler....

Direktlänk till inlägg 2 april 2011

Vilken vecka.....v 13!

Av Millan - 2 april 2011 23:09

Hrmm.... Började som vanligt med en måndag. Praktik på Skattkistan som övergick till några riktiga arbetstimmar    kul! Fullt upp i butiken med att packa upp & fixa utrymme för nytt. Kunderna har varit lite glesa, så den biten har varit trist. På Skattkistan finns det , tack o lov, alltid något att pyssla med. Möblera om, skylta i fönster osv. Jag har skyltat i alla deras fönster, lite påsk & vårskyltning. Dem blir så glada när jag gjort fint åt dem eftersom dem själva tycker det är trist.


Zumba har jag hunnit med oxå, 2 pass. I måndags var det Jessica som körde, med hjälp av både Valeria & Lina. Trot om ni vill, men jag fick dit Majsan fr Hullsta & hon tyckte att det skoj! Sen var jag på Sidi's zumba i torsdags... härligt med gung i kropp & knopp! 


Junior kom igår, fredag. Längtades jättemycket. Han hade varit hemma fr skolan hela vecka med förkylning & allmänt hängig. Massor av skoljobb att ta tag i nu i helgen.


Idag så for vi till Sundsvall för att gå på Stora Vårmässan. Mycket folk, roliga & spännande montrar. Tog lite bilder med telefonen, därav kvaliten:


Arrangemang för grönsaker & kryddor.

Läckert.

   


Bungyhoppande son. Svårt att
ta kort i farten.

   


Olika påskdukningar


Väl hemma igen så svängde vi förbi i Forsed för att hämta upp nytvättade kläder. JAAA, vi är fortfarande utan vatten. Så irriterande, men ingenting jag kan göra. Två vilda, våta, skitiga hundar var fulla av energi så dem skitade ner även oss... men så goa dem är, Wilma & Kajsa.


Nu sover junior & jag har tagit mig en öl, hällt upp lite engelsk konfekt i en skål, brasan sprakar & livet är underbart.


Vill nu sända en tanke till Rock Ragge. Rocklegend här
i lilla Sollefteå. STOR stjärna på 60-70 talet.


Idag gav han upp kampen mot cancern & antog en ny scen
med guldkavaj & gitarr.

Vila i frid Ragnar!


------ -----

 
 
Ingen bild

Rosie

3 april 2011 12:13

Ja din vecka verkar vara full av olika händelser trots att ni inte har vatten :-(( . Tänk om man kunde ha ett stenparti m blommor på framsidan....men pengarna räcker inte till just nu....köket har ju kostat en del...det blir ju lite mer än vad man tror. Juniors bungyjump såg ju härligt ut!
PoK SYS

Millan

3 april 2011 12:55

Visst var det fint med stenarna & dem olika våningarna, även den runda var läcker...

Ha det sys

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Millan - 13 september 2011 20:02


Så roligt att jag blev utbald av Buzzador att buzza Vanish I paketet som kom så fick jag allt detta: Vanish Oxi Action Pulver Vanish Crystal White Pulver Vanish Extra Hygiene Pulver Vanish Oxi Action Gel Vanish Crystal White Gel Vanish För...

Av Millan - 22 augusti 2011 10:37

Flyplanets dag var det på Sollefteå/Krafors flygplats i lördags. Uppvisningar av alla de slag bjöds det på & det blev en kanondag ute på fältet. Fallskärmshoppningar, segelflygsbalett (uppvisning till klassisk musik), bandvagnsåkning, massa grönsaksf...

Av Millan - 19 augusti 2011 20:23

Då har man snart varit arbetslös i en vecka, en vecka som mest kännts som semester eftersom jag jobbat hela sommaren.En del har jag ändå fått gjort, sytt väska, lagat go'mat, gjort lite höstljus, haft nå möten & påbörjat en affärsplan. Ligger väl int...

Av Millan - 17 augusti 2011 09:11

Precis så känns det. Var tog alla lata soliga dagar vägen, dem som jag skulle nyttja till fullo med familjen? Vad hände med trädgården som nästan växt igen (överdriver lite) & blivit djungel?   Nu har jobbet tagit slut, tiden finns, solen har göm...

Av Millan - 27 juli 2011 21:37

Tänk så det kan bli ibland.?.?   Jaja, jag jobbar iallafall ett tag till på Skattkistan & stortrivs med det. Människor, nya saker, härlig persinal...jaaa, vad mer kan man önska?Hänt sen sist: Min systers svärmor, Ulla-Britt har avlidit av en hjär...

Ovido - Quiz & Flashcards