Millans mirakler....

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Millan - 17 februari 2011 15:53

Vanlig i den meningen att jag har skola hemmifrån idag.


Ischias, jag säger bara det, vilket gräsligt otäckt ord. Trodde att jag var på väg å få lite träningsvärk i tisdags efter zumban. Det började som att sticka lite bak i rumpmuskulaturen på höger sida. Igår, onsdag, var det mer en smärta ner mot knävecket på höger ben. Träningsvärk, lokalt på högra benet, tror inte det längre?? När jag skulle sitta sista timmen på lektionen kröp det i hela benet & värkte ner mot foten... aj aj aj. I bilen hem var jag svimfärdig av smärta, hur sitter man på ena skinkan, gasar, kopplar & bromsar? samtidigt som jag måste köra hem 4,5 mil. inte alls skoj.
Väl hemma vart det en Voltaren, koll på nätet om vad man kan göra själv & varför får man det? Ischias, viket ord? Fått många tips av kära vänner & japp, jag ska följa dem flesta. Hänga ut ryggen, yoga, rörelse, VOLTAREN & massage.


Nu är det torsdag som sagt. Mina tulpaner förgyller fortfarande köket.

 

Idag har vi haft hantverkare här hemma, vi ska ju installera en kamin i öppna spisen. Det har skränat & borrats nå dj****skt här, tur att jag kunnat jobba med bokföringen ändå. kaminen är nu på plats & imorgon ska dem slutföra arbetet med att montera sotluckan.  

 


Igår kom Andreas hem med en present fr Adecco, en fin pressomaskin från Stelton. Tygtermosfodral med insida av neopren.

 


Nu är det dax att värma vetekudden till benet igen,
en kopp kaffe & lite fler verifikationer   


-----  -----

Ovido - Quiz & Flashcards