Millans mirakler....

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Millan - 27 februari 2011 14:15

...men idag kom han.
Har just lyckats att ta mig upp efter gårdagens klassfest. Trött & med viss Ågren. Hatar att tappa kontrollen & hatar att inte minnas allt. Har jag inte lärt mig att jag int ska dricka efter att ha jobbat 2 sena kvällar... näää, tydligen inte alls.

Jobbade på Hullsta både torsdag & fredagkväll/natt. Trött som bara den i lördags men klassfesten ville jag inte missa. PÅ sätt å vis gjorde jag det ändå, fast bilder talar för att jag var med. Underbaraste Anna såg till att jag kom hem hel & i behåll. Hon e då för go.


Nu planerar jag för middag, Pizza från Önsta. Tur att vi har skola hemifrån i morgon!!


Upptäcker nu att min vita jeansjacka är kvar hos Jonna & likaså kamerafodralet. Jaja, att man aldrig lär sig.... Nykterist Millan anmäler sig härmed till minst en vit månad!


Tur är ändå att jag kan be folk om ursäkt & står faktiskt för det jag gjort om någon talar om det för mig bara   .


Nu ska jag dra täcket över min ömma huvud & jaga bort herr Ågren.

PoK alla vänner, hoppas ni tyck om mig ändå!

  

Ovido - Quiz & Flashcards